slurpee ku !

assalamualaikum . hai korang . lame tak mem-belog kann . haha . kitorang maseng -  maseng sibuk dengan hal maseng - maseng . dengan asrama . sekolah . homework . adoii . takpe kesusahan itu tinggal setahun eh lebih kurang 8 bulan jea . tahan jer la . uups aku bukan nak citer pasal kesusahan or keperitan or Whatever . aku nak citer kemaluan yang aku terima today . eh jangan salah sangka . that mean sayaa dpt malu today . heee korang tau ape itu Slurpee ? tau ? haaa sejenis minuman yang diisi sendiri di dalam cup . (cup plastik not cup untuk korang breakfast early morning) hanya boleh di dapati di 7 Eleven eh . harga Slurpee ni tak macam Top-up yang minimun pun RM3 . cuma RM 2.50 lebih kurang . murah kann ? so beli lah . ish jadi promoter pulak . nak dijadikan cherita . tadi pegi beli barang . jalan punya jalan tekak pun kering daa . tup - tup nampak ade pulak minah hirup Slurpee kat bus stop . amboi bukan main sedap (tiru gaya monyet minum air kelapa dalam Geng Pengembaraan : Upin & Ipin) ish tak bole tahan . aku punn u-turn lah . sanggup untuk mendapatkan Slurpee tersebut . hah . dah beli dah . sekali tu . tengah syok - syok jalan . mak aku ni nak masok kedai spek : motif nya nak amek spek baru siap . yang mak aku ni tak nampak sangat sebab spek yang lama tu dibetulkan sikit . so tak nampak la tinggi rendah . kebetulan kat depan kedai spek tu ade bonggol . mak aku ingat tak de pape . die pun langgar bonggol and tersungkur . aku yang nak join masuk pun terlanggar mak aku and Slurpee tadi tertonyoh kat pintu masuk kedai spek tersebut . last2 tumpah ke lantai . hahah . korang baca memang tak gelak kott sebab korang tadek perasaan . hahah tapi kalo diikutkan tokey kedai tadi gelak kaw - kaw . sumpah segan . giler ar . nasib baik tokey tu kamcing dengan mak aku . fuhh selamat . ni la Slurpee ku yang tumpah kat lantai . tapi dah mencair pun :



sorry gambar senget . ala lebih kurang .




0 komen:

Post a Comment