Happy New Year !

salam semua !! happy new year @ selamat tahun baru diucapkan kepada semua ! pejam celik, pejam celik dah masuk 2011, kejap betul masa berlalu .. yang muda semakin tua, yang tua masih mengira usia ..huhuhu .. jadi, renung2kan lah .. masa tidak menunggu kita .. kita yang mengejar masa sebenarnya ! tahun baru setiap orang mesti ada azam baru .. (bukan Mohd Azam) macam aku .aku berazam untuk tidak tido dalam kelas ,,but tak tau lah azam aku ni bleh pakai ke tak sebab azam aku ni dari 2007 .. so korang buat la azam yang korang rasa boleh ditunaikan .. jangan hangat2 tahi ayam ..tak gune jugak tu ..aku tak tau nak post ape .. but aku nak focus wish happy new year kepada semua ! al-hamdulillah sakit mata aku yang diwar2kan di laman Twitter sudah semakin pulih ..terima kasih atas bantuan Klinik Nurul Huda, walaupun satu hari pusing keliling bandar cari klinik yang bukak tak jumpe .. sebab semua cuti-atas alasan ? "bola m'sia menang, PM bagi cuti ".. huhu akhirnya jumpa satu klinik yang tak tengok bola .. aku juga bersyukur kepada-Nya kerana memberi kesembuhan .. dapat lah sekolah .. ahad dah balik asrama ..bermula perjalanan sebagai seorang senior form5 .. aku tak la garang pun .. but kalo ade yang nak aku jadik garang .. BOLEH! oklah .. Happy New Year !


0 komen:

Post a Comment