sedih

korang tau logo apa di atas? haaaa. lambang sebuah syarikat. popular dengan laptop atau notebook dia. nak dijadikan cerita, aku beli lahh satu from their collection. i'm soooo happy bila first time dapat (raya cina 2010) aku pun mengguna la kegunaan tu sampai menggila tahap gaban. sehari tu memang aku tak kuar umah main notebook jea~ tak tau lah yang di main apa~ ber-Facebook, ber-Twitter, ber-TwitPic, macam macam lagi lah ber- ber-. aku memang tak ingat dunia bila ada notebook. maklum lahh batakkz. aku menfaatkan notebook tu dengan macam macam lahh. nak dipendekkan cerita, genap setahun aku guna notebook tu, tup tup, umah i kene pecah masok pencuri, lastly my notebook pun kena curi. huhu~ sedih~~~ but my mom said, sabar je lah. takda rezeki kott. hurmmmm oke lah. sabar ye~ "SABAR" segala harta benda aku, jiwa aku dalam tuuh kene curik, bapak sedih. bapak sapa tak sedih weyh ? hoh~ itu cerita saya harini. Sekian.

0 komen:

Post a Comment