salam MUHIBBAH dan salam 1Malaysia

hello hello lama tak "KETAK - KETUK" kat keyboard ni , HAHA . maklumlah , lepas tragedi my lappy hilang , terus jarang buka Blog , Facebook , Twitter . mobile saja yang digunakan . HAHA . and finally dapat lappy baru sumbangan kerajaan :
terima kasih bebanyak kerajaan (aku tak sokong mana - mana parti politik , shhhhhhhhh) sebab bagi aku lappy baru , walau kecik namun begitu akan ku manfaaatkan sebaik mungkin (jangan bagi tahu mereka aku salah guna) . kalau tengok last post , memang lama gilaa aku tak bukak , mungkin banyak faktor kott . kerja , sekolah , lappy hilang , huishhhhh . budak sekolah memang begitu . mahu buad macam mana kann ? alah , kejap je , tahan lagi lebih kurang 3 bulan je . SABAR EH ! aku nak share something sebenarnya , mungkin di luar sana ada yang TERINGIN sangat nak beli this :


kat Facebook aku terjumpa satu application yang membolehkan korang update status guna benda alah ini and berbagai lagilahh ~ cuba lahh try , memang gempak . kepada yang dah tahu , g mampuslah anda . HAHAH , jangan marah ! tekan link ini :  http://apps.facebook.com/via-ipadthree/ dan sekarang , anda boleh berangan - angan untuk memiliki iPad 3 ! Selamat Berangan - Angan ! 


0 komen:

Post a Comment