Selamat Hari Raya | Maaf "Zahier Batien"

BACA DENGAN IKHLAS OKAYY !

salam semua ! pada malam raya yang agak happening nie , shai nak cakap satu benda jea kott . shai di kesempatan ini nak ucap selamat hari raya , maaf zahir batin . shai mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . salah kata , salah bicara , buat anda sakit hati , terasa or sebagainya ,  yang tak sengaja , atau sengaja , secara langsung mahupun tak langsung , kutuk belakang-2 kea , ter-ngumpat dan sebagainya , terPUKUL , terSEPAK , terCUBIT , terTAMPAR , terMAKAN-MINUM korang punya kea , terAMBIK hak korang , (HARAP diHALALKAN) , dan segala-2 yang TER-TER ~ shai mintak ampun maaf . dah nak trial SPM nie , harap anda doakan shai , juga candidate lain ! kepada mak , abang-2 saya , kakak-2 saya , adik-2 TERSAYANG saya , pakcik makcik saya , sepupu-sepapat saya *BETUL KEA* , kawan baik saya : zuhri , arif yusuf , hasrul yusof , fakh , amin , kay (ANDA TERBAIK!!) , juga tak lupa kepada GENG MUNCET : iera , ieka , naja *KORANG THE BEST* ! HAHA , , ex-SKP9 , ex-SRAP9 , budak-2 '94 - SDM , SAMPP , selain itu , sahabat maggi saya : Saiful Naim , kawan online saya : Ashraf , org yang belanja saya : Ammar Mahali , orang yang selalu perli saya : Iqbal Hakim , Wahi , Muqri Zaki *AKU BENCI KORANG* , moga-2 anda semua ceria selalu ! untuk calon-2 trial SPM SAMMPS , jangan jadikan trial sbg alasan untuk korang tak raya ! raya-2 jugak , tapi jangan melebih . itu sahaja nasihat aku buat korang . OKAYY ! kepada yang shai tak tag , tetap jugak shai nak MINTAK MAAF k ! shai sentiasa ingat korang ! LASTLY : dari hati yang ikhlas : ============================================ SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR DAN BATIN ================================================ >> ^___^

p/s : actually , nie samer jer dengan yang aku update kat FB ! HAHA , COPY+PASTE = :)


:: SEMOGA RAYA TAHUN INI MERIAH SUNGGUHPUN TRIAL SPM BAKAL MENYUSUL ::

WITH LOTS OF LOVE  :: MS ::

0 komen:

Post a Comment