cerita hari INI ! #15/9/2011

SALAM all ! buat ape yeee ? gila sebab harini pulang ke rumah ! YEEEEEAA , HAHAH . SENGAL dohh . ade cerita la pagi tadi  waktu nak pulang dari canteen (speaking , cehhh) . aku nampak DIA ! huh , time tu dah happy gilaa . aku nampak DIA dengan member-2 DIA duduk dekat satu port . aku nampak muka DIA masam mencuka jeee , sejurusnya aku pun pandang DIA , DIA pandang aku balek . tahu DIA bg respon apa ? terus DIA senyum LEBAR dekat aku ! HUHUH , happy gilaa , memula depan member-2 DIA masam , apabila DIA nampak aku , terus DIA senyum . mungkin - I AS THE giver smile on her face ! aku pun jalan dengan ringan-2 je . HAHAHA . dapat senyuman dari orang terSAYANG pulakk . JANGAN JEALOUS TAHU !! :D #PERASAN . pagi tadi jugak 4th last paper for TRIAL SPM 2011 . HUUUUU , lagi 3 paper! cepat lha habissss . TOLONG LHA ! then boleh MERDEKA for a while . HUHUH . dah lama tak update benda-2 nie , dah bersawang dah . bertimbun REQ , NOTI , and memacam lagi . AS E.G :

first time tekan facebook.com , terus nampak nie . memang dah BIASA tapi terkejut juga lahh . HAHA . iniah yang dikatakan : BATAK ! ini baru sikit , ada yang lagi dahsyat daripada ini TAHU ! :P

Di Kesempatan ni jugak sebelum aku mengantok , nak letak lengan atas meja pastu tido , nak ucap SELAMAT HARI MALAYSIA kepada semua RRAKYAT MALAYSIA ! mari jerit ramai-2 ! SATUUUU ! MALAYSIA ! (buat gaya Dato' Najib) HAHA *KIDDING* PM jangan marahh ! okehh , itu sahaja buat malam ini . Kita berjumpa di lain hari dan waktu yang berlainan , SALAMAT MALAM ! #INDON

ISTIMEWA BUAT RAKYAT MALAYSIA | SELAMAT HARI MALAYSIA ! :)

0 komen:

Post a Comment